Один із найбільших викликів наприкінці року для українських експортерів та імпортерів – різке зростання вартості доставки товарів до країн ЄС внаслідок відсутності дозволів на міжнародні перевезення для українських автоперевізників. Компанії по різному реагують на цей виклик, намагаючись знизити витрати. Є дуже цікаві практики.
Асоціація «ЗЕД» разом з UBTA організували та провели 10 грудня Круглий стіл «Найкращі практики організації доставки товарів в умовах обмеження кількості дозволів на міжнародні автоперевезення». Зареєструвалися та взяли участь 130 компаній і організацій.
В жорсткому світі конкуренції, постійних нових викликів та можливостей влада та бізнес повинні дуже щільно взаємодіяти. Досвід показує – там, де співпраця, там є результат. Так саме і за кордоном. Об’єднався бізнес і влада в деяких країнах, і в нас вже немає дозволів на міжнародні перевезення для наших автоперевізників наприкінці року. Тому що це захист інтересів бізнесу за кордоном. Для того, щоб протидіяти таким перешкодам, знаходити альтернативні варіанти і покращувати умови для доставки наших вантажів і проводився онлайн-захід.
Виступили з оцінкою ситуації та конкретними рекомендаціями:
- Заступник міністра Мінінфраструктури України Мустафа Найєм,
- Голова правління UBTA Дмитро Лось,
- Голова ради Асоціації «ЗЕД» Сергій Свистіль,
- Радник Президента АсМАП Костянтин Савченко
- Директор філії «МХП логістика» Олег Упатов,
- Начальник ужгородської дирекції залізничних перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «УЗ» Олександр Пушкаш,
- Директор ТОВ «Транс-Логістик» Андрій Єпішов,
- Директор Центр Транском (Словаччина) Олексій Макаров,
- Директор департаменту міжнародних перевезень ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА» (ZAMMLER GROUP) Олександр Кирилюк.
Починаємо роботу над підготовкою наступного заходу для підтримки наших виробників та експортерів. Чекаємо на ваші пропозиції.